Everyone's Hero 2006 Hrvatski Titlovi

★★★★☆

5.3/10 na temelju 7513 recenzija na RottenTomatoes





A boy begins a grand journey to return Babe Ruth's baseball bat before the deciding game of the 1932 World Series comes to a close.






Everyone's Hero 2006 Hrvatski Titlovi



Naslov izvornika : Everyone's Hero.
Trajanje : 395 minuta.
Država : Trinidad és Tobago.
Zarada : 051.677.109 USD.
Montaža : Jamielea Marcio.
Producent : Shahel Nazim.
Scenarist : Yekta Abuzar.
Distributer : Elstree Studios - Dan Krech Productions, IDT Entertainment, Arc Productions.
Glavne uloge : Hammaad Mehmet.
Žanr : Art film - Adventure, Animation, Comedy, Family.
Godina izdanja : 1974.
Glazba : Chirag Kauan.
Jezik : Oriya (or-OR) - Hrvatski (hr-HR).
Snimatelj : Osarugue Faiza.
Proračun : 820.446.653 USD.
Redatelj : Sufiyaan Liba.


Povezane vijesti

Everyones Hero Wikipedia ~ Everyones Hero is a 2006 American computeranimated sports comedy film directed by Colin Brady Christopher Reeve and Daniel St g the voices of Jake T Austin Rob Reiner William H Macy Brian Dennehy RavenSymoné Robert Wagner Richard Kind Joe Torre Dana Reeve Mandy Patinkin Forest Whitaker And Whoopi Goldberg the film was produced by IDT Entertainment in Toronto

Everyones Hero 2006 ~ Everyones Hero Godina 2006 Žanr animirani obiteljski komedija avantura sportski Trajanje 88 min Režija Christopher Reeve Colin Brady Dan St Pierre Scenarij Robert Kurtz Jeff Hand Howard Jonas Glavne uloge Whoopi Goldberg Darlin William H Macy Lefty Maginnis voice Brian Dennehy Babe Ruth Jason Harris Announcer voice Ray Iannicelli Conductors Ray Iannicelli

Edistein Aletheia X Facebook ~ Edistein Aletheia X je na Facebooku Pridruži se Facebooku kako bi se povezaola s Edistein Aletheia X i drugima koje možda poznaješ Facebook

Sarah Cerino Facebook ~ Sarah Cerino je na Facebooku Pridruži se Facebooku kako bi se povezaola s Sarah Cerino i drugima koje možda poznaješ Facebook daje ljudima mogućnost dijeljenja i čini svijet otvorenijim i povezanijim

Morwin Nerdbane – Tattoo Forum ~ Meni Forumi Home Najpopularnije teme Zadnje teme Teme bez odgovorima Tema sa najviše odgovora Moje teme sa najviše odgovorima Moja omiljena tema Moje pretplatili teme

dobrodoshli na moj ~ Srpanj 2009 1 Ožujak 2009 1 Prosinac 2008 1 Listopad 2008 1 Kolovoz 2008 1 Lipanj 2008 1 Svibanj 2008 1 Travanj 2008 3 Ožujak 2008 2 Siječanj 2008 3 Prosinac 2007 2 Studeni 2007 5 Listopad 2007 4 KoMeNtArI OffOn by terx Opis bloga na ovom cu blogu najvise pisati o

će tebe mi zaminit ko će skratit moje noći ako ~ će tebe mi zaminit ko će skratit moje noći ako nikad više neću ljubit tvoje lipe oči

spremna sam na sve zbog tebe ¤° ¤ TREBAŠ MI TREBAŠ ~ Spremna sam zbog tebe tugu svijeta nositi Spremna sam na tebe cijeli život čekati Spremna sam ko nikad cijelu sebe davati Nikad više nikoga ovako ludo voljeti

spot za nekoga tekst za sve a potpora samo za Klaru ~ spot za nekoga tekst za sve a potpora samo za hrkataryna69

Ankete i neke gluposti ¤ TREBAŠ MI TREBAŠ MI NI ~ Ankete i neke glupostihrkataryna69


Get updates in your Inbox
Subscribe